Въпроси и отговори

Къде да намеря номера на ваучера?
Независимо дали става въпрос за дигитален или подаръчен ваучер, кодът е ясно обозначен и изглежда във формат BM#ABCDE.

Как мога да сменя скока си?
Избери друг скок от нашия каталог и натисни „Имам ваучер“. Възможно е да се наложи доплащане, ако новото преживяване е на по-висока цена. Ако остане сума в баланса на ваучера ти, можеш да я използваш за друго преживяване.

Какво да направя, ако ваучерът ми е с изтекла валидност?
Всеки ваучер е валиден 12 месеца от датата на покупка. След изтичането му разполагаш с едномесечен гратисен период, в който можеш да удължиш валидността с още 12 месеца срещу такса от 20% от стойността на ваучера (но не по-малко от 20 лв.).

Имам универсален ваучер за скок от място по избор. Как да го използвам?
Избери си бънджи скок от нашия каталог и натисни „Имам ваучер“. Ако цената е по-висока от стойността на ваучера, можеш да доплатиш разликата по удобен за теб начин. Ако е по-ниска, остатъкът остава в баланса ти и може да се използва като отстъпка при бъдещи плащания в сайта.

Мога ли да променя вече направена резервация?
Ако искаш да промениш или отмениш съществуваща резервация, свържи се директно с организатора, използвайки контактите, посочени в инструкциите на преживяването. При навременно анулиране можеш да избереш нова дата или да използваш ваучера за друго преживяване. Ако не спазиш условията за отмяна, ваучерът ще се счита за използван.

Може ли ваучерът да се използва от повече от един човек?
Да, но може да се наложи доплащане. При резервация избери броя на участниците и ще видиш дали има разлика в цената, която можеш да доплатиш онлайн.

Мога ли да подаря ваучера на друг човек?
Да, ваучерите не са поименни и могат да бъдат използвани от всеки, който разполага с кода им.